28/10

Snygg Emma<3


28/10 Onsdag!

Vaknade bredvid älsklingen, hur mysigt som helst. Efter en härlig morgon med han så blev det att vara med Emma idag! Vi lånade mickes moppe ut till norra och drog lite höst bilder och hade det kul. Jag hade varkligen längtat efter att vara med henne för att det var så länge sen. Men efter ett tag blev det svinkallt så vi drog hem till mig och gjorde en efterrätt för att ja och min familj skulle ha "familjeträff". Vi gjorde ChokladMousse och smeten var god så ja hoppades på att den skulle vara god när vi skulle äta den. Tiden gick fört och Emma skulle hem och äta och det drog sig mot kvällstid och "familjeträffen". Syrran hade gjort en jätte god kycklingrätt, men kvällen gick och gick och sen blev det att prata om de vi skulle prata om. Och jag blev inte så glad och ja tror att ingen i familjen blev det heller. Ja vet inte vad ja ska skriva mer för det som ha hänt. Så här ligger det till. Hat bra alla som kollar på de ja skriver.
Pusshej


Kommentarer
Postat av: Micke

<3!!!!!!!!!!!!!!!<3

2009-10-28 @ 23:43:18
Postat av: Emma Lundgren

Har saknat dig massa! Dagen var jätterolig, och en hel del fina bilder blev det!



Finns här om du vill snacka älskling! :*

2009-10-29 @ 14:28:33
URL: http://emmaalundgreen.blogg.se/
Postat av: cecilia

gillar bilderna (:

2009-10-29 @ 15:14:04
URL: http://ceciliala.blogg.se/
Postat av: Anna

kommer de några bilder från cc festen ? :D

2009-11-14 @ 11:09:22
URL: http://annatrillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0