Torsdag!






Idag var de dags med skola då.. Och det blev då HR09B för mig :)
Min nya klass var rätt tyst av sig, ja tror att de bara var jag och ella som hördes ;s
Men det var en ganska rolig dag på skolan i alla fall.
Efter det så blev det att vara med micke, och vi drog ner på stan och skulle käka glass men de blev ingen glass det blev att käka pizza i stället, de funkar de med. Efter en stor pizza som ja inte ens fick i mig så drog vi hem till micke och skulle slappa fast ja somnade och sov i 2 h innan pappa ringde och sa att ja skulle hem, då var klockan halv 21.30 typ :S Men när ja kom hem så hade mamma bakat paj :p så det vlev att äta paj o sen gå ut med kelly och min lilla micke följde med mig ut :) Aja Det är ju en ny dag i morgon med så nu är det dags att sova tror ja :)
Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0